Små rosa fantasier.....

Bröderna har verkligen saknat varandra. De leker med bilarna och turas om att köra helikoptern. Som små änglar sitter de vid legohögen och bygger bilar och hus.....

Ett illvrål väcker väcker mig ur mina rosa mammafantasier. För femtielfte gången ryker barnen ihop och "DU ÄR DUM" och "HAN SLOG MIG" hörs i vrålen. Så istället för att leka tillsammans hänger de varandra i struparna som blodtörstiga hyenor.
Jag gick ut med dem innan i en förhoppning att det skulle gå bättre. Det gjorde det! I fem minuter var de goda vänner innan kriget bröt ut igen....
Det är som om de måste ta igen allt bråk som de missat när Jr var inlagd. När det är som värst har jag faktiskt tänkt tanken att hälla en hink kallt vatten över dem.
Vad förvånade de skulle bli....

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan se det framför mig... ASG

2009-01-23 @ 20:04:33
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja en hink vatten var kanske en bra idé =)

Ibland orkar man ju bara inte med kivet som blir.

Kram !!

2009-01-23 @ 21:57:34
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0