Kryddland



Det finns ett stort cementrör i skogen bakom vårt hus. Jag tänkte gräva ner det i trädgården och plantera kryddor inuti. Vore kul med egna kryddor, men vilka ska jag köpa? De ska vara mer till nytta än lyst om ni förstår vad jag menar. De som inte går åt på sommaren tänkte jag att jag skulle torka, så jag får tänka ut en bra torkplats. Att göra lite egna kryddblandningar, t.ex. persilade vore kul. Någon som hat bra recept?
Märks det att jag börjar längta till våren? Det börjar klia i trädgårdsfingrarna redan och ändå är det bara februari. Suck!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Visst är det mysigt när våren kommer o man får sätta lite fröer o plantor, som för mig säkert bara dör efter en månad ! Men i alla fall mys med sol o värme =)

2009-02-02 @ 18:54:25
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Ulla

Du är inte ensam om att längta efter våren.

2009-02-02 @ 19:11:34
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0