Snart smyckad till tänderna

Nu har gästerna åkt hem och lugnet har lagt sig. Barnen tittar på Bompa och är relativt slutkörda. Maten blev lyckad och jag tror att alla var mätta och belåtna när de åkte hem. Jag fick ett jättefint halsband av dem. Ett halsband i kristall som Mats Jonasson formgivit.

Amazona heter det och är fantastiskt vackert. Syrran har ett annat halsband från hans kollektion och jag har varit sjukt avundsjuk på henne. Men nu har jag ett också! Vill ni se mer av hans konstverk klicka här.
Sambon och pojkarna gratulerade mig redan idag med ett smycke av Efva Attling. Tyvärr kan jag inte visa det men jag ska ta ett kort och lägga in det på bloggen. Snyggt var det iaf! Efter att ha levt ett liv totalt ointresserad av smycken bär jag numera alltid halsband och armband. Kan ha att göra med att jag inte bor i stallet numera....
Nu ska jag plocka lite och lägga in ett berg av rena underkläder så vi har något att ta på oss i morgon. Då det är dags för ännu ett kalas.... Pust.

Kommentarer
Postat av: Mia

Attans så snyggt! Jag tycker att hans verk är betydligt snyggare än Ulrika H-W:s....

Hoppas du ställer upp och skriver lite på thrillern...jag har gjort ett fel, jag skulle förstås ha kollat det innan jag lade in historien på min egen blogg, men nu är det gjort! :-(

2008-09-21 @ 08:41:19
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0