Sista dagen!!!

Så har den kommit. Sista dagen på min utbildning! Idag är det föreläsning på morgonen och redovisning av ett grupparbete. Jodå, de hann med att klämma in ett sista veckan. Hela klassen ska äta lunch på den lokala kinarestaurangen klockan halv 12. Sen är det lite dötit till klockan 4 då det är avslutningsfika och presentutdelning. Till lärarna alltså och Kjell, vår klippa som har fixat papper till CSN åt oss.
Så mina vänner nu ska jag väcka barnen lite försiktigt, de ska till dagis redan klockan 7 idag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vet inte HUR många grattisar jag ska skicka till dig!! L Vad skönt, eller hur???

2008-10-23 @ 19:52:43
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0