Magsjuka!

 Yngste sonen M blev magsjuk inatt. Halv 1 kräktes han över mina fötter och halva hallen. Han kom in till oss och jag anade vad som var på gång men hann inte riktigt hela vägen till toan.
Sambon la sig i extrasängen i gillestugan och jag la M i hans säng. Det blev inte mycket sovit, den lille stackaren kräktes hela natten med jämna mellanrum.
Men nu är han piggare igen, han har druckit vatten och lite mjölk som han fått behålla. Hoppas nu bara att vi andra slipper eländet! Storebror är hemma med oss och de får vara hemma resten av veckan för säkerhets skull.

Kommentarer
Postat av: Misen

Uscha, inget kul... Det värsta jag vet är magsjuka, Stackarna, tur att det brukar gå över fort i alla fall. Hoppas ni klarar er då!

2008-10-08 @ 10:12:33
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: LINNEA

Krya på dig M



Jag sa bokstäverna och Linnéa tryckte

2008-10-08 @ 20:41:03
Postat av: Lotta

Stackars liten =( Magsjuka som är så hemskt !!

Hoppas ni får sova i natt då.

2008-10-08 @ 21:34:57
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0