Vem, var, vad, när?

Jag hittade den här listan hos Lisen och lånar den direkt!!

VEM

*Vem är i rummet med dig? 
  Barnen
*Vem fick du sms av senast? 
  Posten, smsavisering
*Vem tänker du på nu?
  Tänker?! Min hjärna har inte kommit så långt än vid den här tiden... 
*Vem pratade du senast i telefon med? 
  Min kompis A
*Vem sa du senast "jag älskar dig" till? 
  Hmm, antingen barnen eller mannen...
*Vem önskar du att du var med nu?
  
Vore det bara möjligt hade jag gärna hängt lite med kära mor! 
*Vem är din favoritsläkting? 
  Favorit ??

VAR
*Var jobbar du? 
  På det lokala äldreboendet
*Var är din telefon? 
  I hallen på laddning 
*Var sover du? 
  På min sida i dubbelsängen
*Var handlar du mest? 
  ICA i Sävsjö
*Var fick du tag på tröjan du har på dig? 
  Från min syster. Hon gillade inte den så jag fick den!
*Vart åkte du senast bil? 
  Sandsjöbaden
*Vart är du nu? 
 
I soffan i tv-rummet

VAD
*Vad åt du senast? 
 Godsaker från dessertbordet (julbord igår)
*Vad drack du senast? 
  Vatten
*Vad är den närmaste saken som är blå? 
  En liten elefant, en av Ms miljoner gosedjur
*Vad har du på fötterna? 
  Randiga strumpor
*Vad är din favoritfärg? 
  Omöjligt att välja, beror på var färgen ska sitta och vilket humör jag är på
*Vilken film såg du senast? 
  Ingen aning, för tillfället är som sagt inte hjärnan så aktiv...
*Vilken låt lyssnar du på just nu? 
  Just nu ingenting,men i bilen är en gammal Blondieskiva i spelaren

NÄR
*När är din födelsedag? 
  25 september
*När köpte du senast nya byxor? 
  Ett par månader sedan
*När var senaste gången du tände ett ljus? 
  Igår eftermiddag
*När jobbade du sist? 
  Måndagskväll
*När träffade du din pappa senast? 
  Hmmm, det var några veckor sedan. Men jag och barnen ska försöka komma ut någon dag
*När duschade du senast? 
  Igår

Kopiera och byt ut svaren ni som känner er hågade!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kul att få reda på lite mer om dig =)

Tur att du skrev om att telefonen var på laddning, annars hade jag glömt ladda min mobil inför kvällen =O Jag använder den mest som väckarklocka =)

2008-11-26 @ 08:37:36
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0