För lite sömn och en malande handläggare



Äldste sonen har ont i magen till och från. Inatt vaknade han halv ett och kunde inte sova. Det fick bli en flytt till pappas säng och pappa hamnade i gästsängen. halv tre somnade han och klockan 7 steg vi upp. Behöver jag säga att jag hade icakassar under ögonen?
Klockan nio lämnade jag barnen på dagis och begav míg till AF och en och en halv timmes basinformation. Tänk er det, tre timmars sömn och en och en halv timmes malande.....
Efter en kvart började jag gäspa. Efter 20 minuter hade jag svårt att hålla mig vaken....
När det hade gått en timme hade jag nästan panik så trött var jag.
Men i morgon är vi lediga och har jag tur så blir det lite sovmorgon. Egentligen hade jag dagistid i morgon men de har varit måndag, tisdag och på fredag ska de dit också. Då tycker jag att de kan vara hemma onsdag och torsdag. Jag har fortfarande svårt att lämna dem när jag är ledig. samtidigt vet jag att det inte funkar så bra om de är borta från dagis för länge.
Angående sonens mage ska vi testa laktosfri mjölk och se om det hjälper. Han var med i affären och var lite mallig för att han ska få egen mjölk.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas gossen blir bra i magen snart !

Ja du jag har bara börjat rensa här hemma. På bottenvåningen har vi 2 rum med bara bröte o så ett litet skrymsle under trappen fullknökat =O

Jag mår dåligt bara jag tänker på det =(



Så skönt med en ledig dag i morron =)

Ha de' gott !

2008-11-11 @ 22:19:41
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Mia

Jobbigt med ont i magen...det kan ju vara vad som helst! Laktos, gluten....suck

Jaha, blev du nåt klokare på infot?? Det brukar inte vara så...men man MÅSTE ändå gå dit..

2008-11-12 @ 05:56:36
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0