Suck och stön....

Yngste sonen har hostat halva natten. HAN har sovit, men inte jag.... När väl lilleman slutat hosta så vaknade äldste sonen och ville titta på film. HALV 5 PÅ MORGONEN!! Han somnade inte om så sambon steg upp trekvart tidigare än vanligt och satte på en film åt den morgonpigge ynglingen. Nåja, då kan sambon börja jobba lite tidigare och tjäna några kronor extra. Något positivt med att stiga upp i ottan...
Jag gonar in mig i täcket och har precis slumrat till när lillen skriker till i sömnen. Återigen är jag klarvaken och med en puls på 200...
Efter att ha lyckats somna till igen blir jag väckt av att yngste sonen kommer upp i sängen.... nu börjar jag ge upp! Men jag somnar om IGEN  och nu blir jag bara väckt två gånger till. En gång av äldste sonen och en gång av klockradion. Som jag stänger av.... alltså försover vi oss...
Men nu är barnen på dagis och jag ska göra färdigt några arbeten som ska in inom den närmaste framtiden. Min hjärna är på väg ut genom mina ögon känns det som, så med denna huvudvärken blir det en utmaning att vara kreativ!! Men en rejäl kopp kaffe och en god kaka kanske kan lindra lite...


image127

Kommentarer
Postat av: ejmis

Fy vilken morgon du haft =/
Hoppas kaffe och kaka hjälper.
Ha en bra onsdag!

2008-05-07 @ 09:55:42
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Kan säga, att det är inte kul om man känner sig så där, som på bilden! *L*

2008-05-09 @ 08:44:53
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0