Farväl till silikonet

Trenden har vänt. Den ena glamourmodellen, (en titel som jag för övrigt tycker är korkad, skulle andra modeller vara oglamorösa?) efter den andra tar ut sillisarna och färgar håret i en inte lika kritvit nyans. Har de kanske tröttnat på den ytliga stilen? Att stå med putande läppar och bröst och se likadana ut som otaliga andra modeller....
Vad de gör med sin kropp och sina bröst struntar jag i, men jag är lättad att trenden kanske har vänt. Det är sorgligt när 16-åringar längtar efter att få silikon i brösten...



Elita, en i raden av modeller som plockar ut silikonet

Kommentarer
Postat av: Mia

Nämen! Vart har jag kommit??? Vad snopet det blev när jag inte kände igen mig ;-)

Jag såg nåt reportage om några som hade tagit bort eländet och det är ju bra, det är bara att hoppas att unga flickor också noterar detta...

2008-05-23 @ 17:26:16
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0