Tack och adjö....

Det var med sorg i hjärtat jag åkte från Eksjö igår. Sista dagen på praktiken och slut på spännande undersökningar och venprov! Det ska bli skönt att slippa åka, men trist att inte få vara på sjukhuset mer. Jag blev erbjuden att få jobba som timvikarie, men det är tyvärr lite för långt att åka. Men det är skönt att veta att de var så nöjda med mig!
Nu blir det jobb på äldreboendet istället. Ska jobba imorgon, först 7-9:30 på en avdelning och 13:30-20 på en annan. Så imorgon kommer jag ha fullt upp.... Har jag tur får jag kanske kolla ett blodsocker.....

Kommentarer
Postat av: Mia

Men nu har du väl hamnat inom rätt yrke?? Jag menar, när du känner så där...Vad roligt!! *L*

2008-03-29 @ 11:10:09
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0