En falsk verklighet

Har kollat lite i inredningstidningar. Suckat avundsjukt över bilderna på luftiga kök och mysiga badrum. Varför kan aldrig jag få till det så bra?
Tills det slog mig, de visar en falsk verklighet! Klart att det blir snyggt och flådigt när badrummen på bilderna har samma yta som mitt kök och deras kök är stora som balsalar. Jag har ett ordinärt kök och ett hyfsat stort badrum, men är ändå inte i närheten av deras potential. Jag kan bara försöka mig på att få till en blek, tafflig kopia....
Så tills jag kan köpa en herrgård eller åtminstone ett större hus så får jag göra det bästa av situationen. Kanske några nya handdukar och ett par värmeljus....

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag fick en liten etta omgjord i Damernas Värld en gång, jo det är faktiskt sant! Du kan inte aaaana vad dom trixar, det är inte ens säkert att alla grejer som är med på bilden hör till ägarna av huset...Så jag är ganska kritisk när jag ser sån't där *L*

2008-03-23 @ 18:04:07
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Bea

Som allting annat så är nog dom bilderna manipulerade. Kvittar i vilken tidning man än kollar, vilket program man än ser på. Så ska det bres på massa extra. Hoppas du har haft en bra påskafton :)

2008-03-23 @ 19:29:54
URL: http://Eriiksson87.blogg.se
Postat av: Bea

Japp, de är de vicket som satt på skolan.Får se nu i veckan hur de gick.

2008-03-24 @ 08:55:06
URL: http://Eriiksson87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0