En resa helt i vanvärs......

Blåsten i måndags förstörde parasollet och bordet på altanen. Idag åkte vi till Värnamo i förhoppning att hitta ett nytt bord och ev. ett nytt parasoll. Det var planen. Min och sambons plan, alltså. Barnen hade helt andra planer för dagen....
Deras plan innehöll att fastna i små bilar som gungar om man lägger i pengar och att ställa till med upprörda scener. De jäkla fordonen fanns överallt och barnen blev skogstokiga. Till slut fick vi in dem på Jysk. Då försvann yngste sonen i protest. Panik hos föräldrarna som började leta frenetiskt. Efter en evighet kom en sur ung man fram bakom en hylla som om inget hänt.
Protester, gråt samt sparkande på golv liggandes på mage. Då lämnade vi Kärnan för att göra ett försök att få med oss lite mat hem från ICA Kvantum.
Vad inbillade jag mig?!
I kundvagnen hann det komma en påse äpplen och två paprikor innan jag tröttnade. Lämnade kundvagnen, tog äldste sonen i hampan, bad sambon ta lilleman och med bestämda och något förb..... steg gick ut från butiken.
Så det blev varken bord, parasoll eller mat......

Kommentarer
Postat av: Mia

Men vad konstigt....:/ Fick en sån där dejavu-upplevelse av att läsa det där ;-)

2008-06-15 @ 20:27:52
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tänk positivt!

Ni hann inte göra av med så mycket pengar......

Fast ni får gärna fixa ett bord till midsommar :o)

2008-06-15 @ 23:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0