Underbara underkläder

  Jag har äntligen hittat en butik som säljer BHar som passar. Jag behöver 80DD och om jag inte ska köpa tantunderkläder har utbudet varit dåligt. Men så blev jag tipsad om Miss Mary of Sweden och är jättenöjd! Äntligen underkläder där brösten inte ramlar ut när man böjer sig fram. Jag har köpt modellen på bilden och några till ( det är INTE jag som är på bilden) . Det är dyrt, men de två sista köpte jag på rea för 99:- styck så då jämnar det ut sig. Camilla Thulin är delaktig i utformandet av modellerna och det är en kvinna som verkligen kan underkläder!

Kommentarer
Postat av: Mia

Äntligen!!! Jag förstår att det är svårt för dig att hitta det som passar, men vad skönt att det äntligen blev så!

Visst var det lite spooky, det där hos mig... L

2008-07-18 @ 23:08:27
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0