Charlie Sheen



Jag har sedan jag såg "Plutonen" för första gången varit väldigt svag för Charlie Sheen. Jag tycker förvisso fortfarande att han är en goding MEN han har svalnat lite.
I serien "Two and a half men" brukar han ha shorts, strumpor och skor. Bara det räcker för att ta ner sexigheten en hel del. Men det är inte allt. Mannnen har ganska klena ben och brukar sitta med dem i kors! Vilket gör att han ser kvinnligare ut än jag.....
Så även om han fortfarande är trevlig att titta på så har han som sagt svalnat en hel del......

Kommentarer
Postat av: Bea

two and a half men är nog lätt bland dem bättre serierna som finns. Fast inget slår Earl förstås :).





Kul att se dig idag förresten, känns som om man inte träffat någon från klassen på flera år, haha.

2008-07-23 @ 18:58:30
URL: http://eriiksson87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0