TRÖTT!!!

Eftersom det är självstudiedag ska jag som den duktiga elev jag är ( eller vill vara ) studera. Mina barn har dessvärre spoilerat denna möjlighet. Även om jag gick och lade mig kl. 22:00 igår är jag som en zombie idag. Yngste sonen har varit orolig inatt och varit ledsen otaliga gånger vilket i sin tur har lett till att jag vaknat och tröstat.
Resultatet är en mor i dvala. Trots detta har jag lyckats göra några frågor på en inlämningsuppgift. Resten av tiden har jag glidit runt på nätet, en sysselsättning som gjord för min degiga hjärna....

image69

Kommentarer
Postat av: Mia

Du har fått en utmärkelse av mig... ;-)

2008-01-16 @ 18:10:55
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0