Ett litet steg ut i världen....

Vi har gått omkring och tittat mot ytterdörren från och till hela kvällen. Lyssnat efter en bil som rasslandes skullle köra in på grusuppfarten. Ett glatt hej! från äldste sonen. Men dörren har varit stängd och ingen bil har stannat utanför.
Den här kvällen är en stor kväll! Äldste sonen sover för andra gången i sitt snart fyraåriga liv över hos farmor och farfar. Det har bara hänt en gång innan, för ett par år sedan.
Sonen är lik sin far när han var barn. Den egna sängen är bäst, med mor och far i närheten. Detta i kombination med en blödig farfar, som skyndsamt återbördar sonen till hemmet så fort han börja gnälla lite har gjort att han alltid sover hemma.
Men ikväll var det alltså dags att tänja lite på navelsträngen så det är förmodligen en lite stolt kille som jag hämtar i morgon!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhhhh, separationsångest???!!!!! Vad jobbigt!!! Men det blir bättre med tiden... ;-)
I morron ska jag titta på kolonilotten, ägaren ringde mig ikväll. Finasieringen ordnad, det är bra med bröder.... ;-) (Om inte banken ställer upp!)
Håll tummarna!!! För du ska veta, att jag längtar efter skit under naglarna nu!!

2008-01-29 @ 23:27:51
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0