Erbjudande eller vad?

image74

Idag fick jag ett erbjudande från ovanstående företag, eller en marknadsundersökning som de uttryckte det.  De ville att jag skulle svara på några frågor så att de kunde bli bättre. Inget erbjudande, alltså....
Exempel på dessa viktiga frågor är:  "Visste du att Omega-3 är bra för leder och muskler?", " Visste du att Omega-3 är en livsnödvändig fettsyra som kroppen inte kan producera själv?"  och "Är du mån om att upprätthålla en god hälsa?".
Som tack för att man svarat på dessa, för företaget väldigt viktiga frågor får man...just det, en förpackning Omega-3 Med Natural. Förvånad? Knappast...
Inte nog med det, om man inte vill ha fler förpackningar, ( som då inte är gratis, så klart )  måste man höra av sig inom 14 dagar.
För att locka fler så lottar man även ut en resa till Thailand värd 20.000, dragning i juni. Jo, pyttsan. Det tror jag på så mycket jag vill!
Nej, det här går direkt till pappersinsamlingen. Pharma AB får klara sig utan mina svar!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag blir bara förbannad på sån't!

2008-01-30 @ 19:46:42
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Mia

Jaha, idag var det dags för att få detta gentila erbjudande...i stora arkivet hamnade det! Blev det en bra dag?? ;-)

2008-01-31 @ 18:31:18
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0