Rykande het...

image89

Så här ser jag ut på dagarna nu, snyggt va?  Knappast! Vita långbyxor och vit bussarong är inte så sexigt precis. Bara om det sitter på en manlig läkare. Tycker att läkare är ett väldigt sexigt yrke, så jag har onekligen hamnat rätt! *ler*
Idag har jag äntligen kommit iväg till Eksjö och har stuckit mig igenom hela dagen. Jag är inte ett dugg nervös när jag ska ta venprov, men när jag ska ta blodtryck!! Jag har så svårt att höra och kommer att behöva mina veckor för att lära mig.
Börjar komma in i arbetet lite mer nu iaf, vimsar inte omkring så förvirrat riktigt lika mycket längre...

Kommentarer
Postat av: Mia

Borde det inte vara tvärtom? Men ok, har du svårt att höra så kan jag förstå...

2008-02-26 @ 18:34:49
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Bea

Lyckans dej, du får göra nåt spännande på din apu i alla fall. De mest spännande jag fått göra är att spola en kateter.

2008-02-26 @ 20:26:28
URL: http://Eriiksson87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0