Julklappar och ömma fötter

Idag har jag handlat julklappar och gått säkert en mil. Jag har varit på Samarkand stormarknad i Växjö med en massa affärer på ett ställe. Många av dem har jag besökt!!
Efter det begav jag mig till Citygross, en stooooor butik som jag virrade omkring i ett tag.
Inte nog med detta. Som slutkläm finkammade jag centrala Växjö i jakt på de sista klapparna. Jag vacklade de sista stegen fram till bilen med fötter som ömmade något för jäkligt.
Men nu är alla paketen ordnade plus lite annat smått och gott som jag hittade. Ikväll tänker jag sitta i soffan med fötterna högt och inte göra ett jota!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tur att det är så långt mellan ställena här, så man måste köra! Det kan vara...ja säkert hundra meter!

2008-12-10 @ 21:23:57
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lotta

Är du färdig med julklapparna nu då ?

Jag har några kvar men de tar jag i Vimmerby på mina fridagar nästa vecka har jag tänkt !

Här ligger dagens snö fortfarande kvar, så tjusigt med snö på de kala träden =)

Ha de så gott o kram på dig =)

2008-12-10 @ 23:38:11
URL: http://lisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0