Vem släppte bomben?!


Mitt hem ser ut som om någon gått omkring och bytt plats på allt för att sedan strö över gräsklipp. Med andra ord, det är dags att kavla upp ärmarna och sätta igång stora röjet. Att dammsuga går an men plocket innan är så tråkigt!
Det innebär en massa spring hit och dit, och för att få ordning krävs det alltid mer fix än man trodde från början.
T.ex. böckerna i hallen ska ligga på sängbordet. Men på sängbordet ligger det tidningar och barnböcker som i sin tur ska läggas rätt. I barnens bokhyllor råder det kaos, tidningshögen är enorm osv osv......
Men om jag har tur så har jag plockat färdigt lagom till sambon kommer hem och då kanske han dammsuger!! ;-)

Kommentarer
Postat av: Mia

Skitfräck bild, den snodde jag..jag gillar ju det där decenniet L

Jag plockar hellre än dammsuger faktiskt, men ok, som du säger, det ena brukar ge det andra och det blir alltid en massa extra spring L

2008-08-07 @ 22:08:22
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0