Simulant eller ej....

Så har jag äntligen tagit tag i mitt liv. Jag har bokat läkartid. Jag gillar inte läkare, eller jo, en del kan vara ganska sexiga! *L* Men jag gillar inte att besöka dem som patient. Inte så att jag är rädd för sprutor och blodtrycksmanschetter eller så. Men jag får alltid en känsla av att de ser på mig som om jag vore en simulant.
Anledningen till detta läkarbesök är att mina leder värker och gör livet surt för mig. Så nu ska jag alltså gå till läkaren med en riktig käringåkomma, värk! Fatta att jag kommer att känna mig som en simulant!
Men jag har försökt övertyga mig i flera månader att jag inte har ont utan att lyckas, så det är bara att inse. Här behövs läkarhjälp, vare sig jag gillar det eller ej. Den 6 maj är den stora dagen så jag har lite tid på mig att förbereda mig mentalt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Precis så känner jag det också, så man väntar in i det sista, tyvärr....Skönt att du kommer iväg nu!

2008-04-22 @ 07:40:44
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0