Jag vill inte ha små blommiga verktyg!

Var på DOMUS innan i eftermiddag för att inhandla lite av livets nödtorft. På väg till kassan såg jag en skylt där det stog: Tjejhammare. Blev lite konfunderad eftersom jag alltid varit övertygad om att hammare och övriga verktyg är könslösa...
Vad fick jag då se?! En liten jäkla BLOMMIG hammare! Den var lika liten som barnens leksakshammare och dög på sin höjd till att slå i en sketen nubb. Barnen använder inte ens sina småhammare, de lånar de vanliga när de ska snickra och dona.
Så nu vet ni det tjejer, vi ska bara slå i små nubb, större snickerier överlåter vi åt våra män som kan hålla de riktiga hammarna med sina stora starka händer....

Kommentarer
Postat av: Mia

Jamen, är dom inte för söta??? *ironi*
Bedrövligt...

2008-04-04 @ 19:11:41
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Bea

Haha, låter som om Peter Wieger har kommit med den idén ;). Måste spana in den där hammaren imorgon.

2008-04-06 @ 19:32:38
URL: http://Eriiksson87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0