Hur smart är du?

Om du är intresserad av att mäta ditt IQ, gå in på www.illvet.se  och gör ett test. Testet är indelat i  5 delar, visuell, språklig, minne, logiskt tänkande och matematik. Eftersom det är ett on-line test kan man inte utesluta att den som testar fuskar, t.ex. genom att använda papper och penna eller lexikon. Men gör du det utan hjälpmedel garanterar tidningen, illustrerad Vetenskap, att testet överensstämmer väl med ett kliniskt IQ-test.

Gjorde testet i eftermiddags när resten av familjen var ute. Resultatet blev mycket bra, jag har ett IQ på 122!! Enligt testet fick jag ett resultat som var bättre än 92% av populationen. Ja, jag är lite mallig.....tycker jag kan få vara det.....

Sambon vågar inte göra testet, han är rädd att få sämre resultat än jag... Men nu är inte IQ allt, då hade jag gjort något annat än varit vuxenstudent.....

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag prenumererade på tidningen för ett tag sen och gjorde det men tror du jag kom ihåg resultatet?? Måste ha varit förvånansvärt bra ändå, med tanke på att det var jag, för jag skrev ut det...men av rädsla för att Anders skulle se det så slängde jag det! *L* Ja se fruntimmer...
Du kan skola om dina plantor när dom har fått ett par av sina karaktärsblad, så gjorde jag, utom en sort som är ginglig, den får vänta ett tag tills jag ser att den tjockat på sig lite. Men inte vänta för länge för dom stannar ju upp i växten en stund.

2008-04-06 @ 20:37:57
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag dig slog syrran med 7 poäng.....

2008-04-07 @ 00:24:55
Postat av: Jessica

Med tanke på min mening i inlägget så borde jag ha mycket mindre poäng :o) Eller ska jag skylla på vad klockan är? God Natt

2008-04-07 @ 00:27:44
Postat av: Mia

Precis så är det!

2008-04-07 @ 04:35:26
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: ejmis

Jag bor utanför Sundsvall.

2008-04-08 @ 19:51:38
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0