Väskinnehåll

Jag har av Mia blivit utmanad att redovisa vad jag har i min handväska. Sagt o gjort, jag hämtade väskan som för övrigt är inhandlad på GEKÅS för den svindlande summan 79:-!
Min väska innehåller:

Två paket tuggummi. Det ena paketet är inte så gott, men sparas för att ha i reserv. Är inte gärna utan nämligen
Näsdukar, två paket. Ett måste när man har barn  som med jämna mellanrum har rinnande näsor
En bläckpenna
En kundvagnsfemma

Ett cerat och ett läppglans

Alvedon

Två tamponger

Ett litet block med tillhörande penna
Plånbok och mobil

Ni som läst tidigare bloggar vet att min väska innehållit betydligt mer saker tidigare. Numera rensar jag ut lite onödigt ibland, men nog känns det lite tomt och utplockat!


Kommentarer
Postat av: Mia

*suckar* Nu saknar jag Gekå's....det enda sätt att få en billig väska här uppe är att passa på att gå med i nån bokklubb eller så, när dom har ett bra erbjudande!
Åsså fick jag ett tips av dig nu, kundvagnsfemman! Att jag inte tänkt på det tidigare..*kliar mig i skallen*

2007-09-15 @ 08:29:15
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0