NEEEEEJJJ!!!!

image40

Nu blir jag snart paranoid!! Sätter jag på P1 är hon där. I fredags när jag i lugn och ro skulle lyssna på P4 så var hon där också!! När jag skulle mysa med Luuk ikväll så gissa vem som satt där?! Jo, Annicka Lantz!
Jag kan bara inte med henne! Hennes röst ger mig rysningar av obehag och dessutom sitter hon och skrattar åt sina egna skämt. Hela tiden. De är inte ens roliga...
Snälla Sveriges Radio och SVT, låt oss slippa denna hemska människa i fortsättningen. Annars måste jag börja leta efter ett Lantz- filter som jag får montera på radion och tvn!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jädrans tur att jag inte lyssnar på radio så ofta då, jag tycker hennes skratt är så förbaskat hysteriskt...men tydligen så är hon populär!!??
Hmmm, så populär som Bonde-Anders verkar vara så får vi väl inte ens en ½ dag med honom... ;-)

2007-10-21 @ 19:08:03
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Bea

Men Lotta, fröken Lantz driver hela sveriges befolkning till vansinne. Får dra upp till big city Sthlm å demonstrera utanför Svt huset. Vi är ju grymma på att skapa plakat & planscher så vi slänger ihop en fyndig text med massa färg på en stor kartong bit, tar på oss knall rosa kläder å står å vrålar där i nårra timmar, vem vet de kanske hjälper ;)Om inte annat så blir vi "kända" som dom två rosa från Småland ;) Haha.

2007-10-29 @ 12:30:55
URL: http://eriiksson87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0