Förrådsfynd

När jag hade förrådsröj igår så hittade jag ett riktigt fynd! För många år sedan gjorde min vän Mia (Matmia) mitt horoskop. När jag fick det då så tyckte jag att det stämde sådär. Men nu när jag läste, vilken skillnad!!
Antingen har jag ändrat mig på de här åren eller så har jag fått lite mer självinsikt.
Kan ge några exempel.

Jag behöver ha kontroll till 100% över mitt liv och vet oftast bäst. Därför vill jag gärna organisera även andras liv.
Jag lider av konstant brådska och har inget tålamod.
Vill gärna meddela världen mina åsikter och är väldigt talför.
I diskussioner använder jag mig av slughet och bitande argument.
Jag är en obotlig romantiker.
Trivs med lite stress
Mår jag inte bra så drar jag mig tillbaka och deppar tills ambitionen stiger uppåt igen.

Detta och mycket mer av det Mia skrivit stämmer så bra!! Både det positiva och det negativa om min person. Så nu får jag sätta mig ner, rannsaka mig själv och försöka bättra på mina dåliga sidor.


Kommentarer
Postat av: Mia

Nämen, kära nån! Hade du kvar det????? Jaa, det var tider det....*flum-mia*

2007-10-21 @ 16:15:03
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0