Man ska aldrig säga aldrig

Känner att jag måste krypa till korset och lätta mitt hjärta. Jag har gjort och sagt saker jag aldrig trodde att jag skulle göra! * suckar* Lika bra att börja.....

När jag var gravid lovade jag mig själv att aldrig låta tvn bli barnvakt. Gud vad " Lilla röda traktorn " är bra när man ska laga middag!

Förr kunde jag inte fatta hur någon kunde lyssna på country, töntar med fransar på kläderna! Är numera ägare till två CD med Gretchen Wilsson och funderar på att köpa en samling med Dolly parton.

Jag lovade som barn att aldrig bli lika tjatig som mina föräldrar. Senast idag hörde jag mig själv nästan ordagrant upprepa något min mor brukade säga till mig...

Jag var vegetarian i många år och kunde inte tänka mig att äta kött igen och absolut inte läbbigt fläskkött. Numera sätter jag gärna tänderna i en grillad fläskkotlett!

Listan kan bli hur lång som helst! Har jag blivit helt principlös eller?? Vem i hela världen kan man lita på när man knappt kan lita på sig själv längre.......

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaså minsann???? FLÄSKKOTLETT??????????? Hmmm....

2007-05-24 @ 07:08:15
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: ejmis

Visst är det väl ändå härligt att man kan ändra sig...=)

2007-05-24 @ 18:31:41
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Måste bara fråga...har du helt övergett den vegetariska kosten? Jag har (genom jobbet) blivit ganska förtjust i det emellanåt, måste jag säga...Tro't den som vill! *L*
Tycker det är kul att laga till det också

2007-09-15 @ 20:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0