Stackars tonåringar

Åh,min gud vad det är jobbigt med PMS!! Dagarna innan mens så läggs en grå, tung, blöt filt över huvudet på mig. Jag är helt övertygad om att alla medvetet gör allt för att jävlas. Barnens enda mål om dagarna är att vara så besvärliga som möjligt. Till råga på allt så hatar datorn mig också!

Jag har full förståelse för alla arga tonåringar. De lever ju för tusan med PMS-symptom i flera år! En arg tonåring skriker:
- NI FATTAR INGENTING! ALLA HATAR MIG!!

Precis som när man är inne i PMS-geggan! Tänk på det nästa gång en tonåring slår igen en dörr, och ha lite medlidande med dem.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad fasen ska JAG skylla på, då....??????????

2007-06-06 @ 00:20:01
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0