HJÄLP!

Var hos tandhyginisten idag. Har problem med tandfickor och har kämpat i många år för att det ska bli bättre. Fick med beröm godkänt och lättnaden spred sig i kroppen. Hatar tandläkaren men har en underbar tandhyginist som jag faktiskt känner mig riktigt trygg med.
Då kom repliken:
- Det är nog bäst vi tar en röntgenbild, det ser lite konstigt ut här......

Kallsvetten började växa fram i pannan och med en nervös min bet jag om den lilla plastbiten i munnen.
Resultatet var nedslående. Jag har ett hål!!
Har inte behövt borra på 20 år. Nästa torsdag ska det bli. *RYYYYS*!
För säkerhetsskull så talade jag redan idag om att jag vill vara så bedövad att jag över huvudtaget inte märker att de är i munnen på mig! Då får de några dagar på sig att ta hem ett antal hinkar av lämpligt medel......

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan du inte få bli sövd?? ;-)

2007-06-30 @ 09:25:37
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Lotta

Jag föreslog det men de tyckte nog att jag överdrev.
:-)
Hålet sitter högt upp så de måste borra JÄTTEMYCKET!
Du kan väl tänka på mig på torsdag klockan 11.

2007-06-30 @ 14:02:00
URL: http://ischa01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0