Fullt ös...

Jösses vad flitig jag varit idag! Lileman väckte mig kl. 6.00 så kl. halv 7 stog jag och strök kläder.  Efter promenaden med barnen klippte jag gräset.  Sen var det dags att fixa middag, fiskgratäng stod det på menyn idag.
Mitt kusinsbarn tar studenten idag och jag hade lovat att hjälpa till med maten. Jag åkte till kusinen halv 4 och där var det fullt upp till klockan halv tio. Då lämnade jag dem med det sista av disken. Känner mig trött men nöjd med dagen. I morgon ska jag inte göra ett handtag!

Min kusin har lite roliga kaffe-idéer. När vi gjorde kaffe skulle jag hälla över en kanna nybryggt i en termos varvid kusinen säger:
- Du kan ju inte hälla bryggkaffe i den, där är ju redan kaffe från perkulatorn!

Enligt henne kan man inte blanda bryggt och perkulator kaffe i samma termos. Kan det verkligen märkas??

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag skulle aldrig märka något...

2007-06-13 @ 23:56:36
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Inte 17 märks det??!!

2007-06-14 @ 04:25:04
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0