Klappat och klart!

Julkorten ligger i lådan, klapparna är inslagna och snart är sista tapetvåden i tv-rummet uppsatt. Blir nog jul i år också!
På tisdag är sista skoldagen och sen väntar ett välbehövligt skollov. Har kämpat på med inlämningsuppgifen som vi får över julen. Våra lärare är helt främmande för tanken att man ska vara LEDIG över julen!! Iaf så har jag gjort G uppgiften, så nu är det bara VG delen kvar. Tycker det räcker, är inte tillräckligt ambitiös för att slå till med MVG. Ska försöka göra så mycket som möjligt av den nu i veckan.
Men jag känner mig lugn, ingen julstress här! Nu längtar jag mest tills tv-rummet blir färdigt så vi kan flytta in möblerna igen!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har inte börjat med julkorten ännu...måste ta tag i det i morgon...

2007-12-16 @ 23:02:25
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Julkort?? Jaja, ge mig dåligt samvete du bara... ;-)

2007-12-17 @ 10:04:18
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0