Tummad Fotbollsfru

På Aftonbladets blogg skriver bl.a. Malin Vollin, mer känd som Fotbollsfrun en blogg. På Aftonbladets blogg kan man rekommendera ett inlägg genom att ge det en tumme. Får man tillräckligt många tummar kommer man upp på "Mest rekommenderade...." och syns lite extra.
Där är oftast Fotbollsfruns inlägg. Hon är bitvis väldigt rolig, det kan jag medge. Men att få 17 tummar för en bit kaka eller 9 för att hon vill ha råd om kameraköp, det förstår jag inte.
VAD exakt i de inläggen är så bra att de måste rekommenderas? Det är ofta så, Malin skriver något, vad som helst och vips! så ramlar tummarna in.
Kan det kanske bero på att hon är anställd av Aftonbladet och arbetskamraterna tummar henne? Men då borde övriga anställda bloggare också tummas....
Kanske har hon en stor släkt som stöttar henne.......eller kanske en grupp fanatiska fans som anser att varje stavelse från henne minst är värt ett nobelpris.
I vilket fall som helst är det besynnerligt.....

Kommentarer
Postat av: Mia

Mmm, det är mycket som är mysko i bloggvärlden, jag förstår mig inte på Blondinbellas popularitet heller...

2009-01-19 @ 14:34:16
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0