Vinterfara

Vintern har återkommit. Snön har fallit lite stilla sen igår kväll. Men det är inte lika idylliskt som det ser ut. Under snön finns fortfarande isfläckar kvar, men nu ser man dem inte. Så varje steg man tar kan sluta på ändan, något jag fick erfara innan idag. Utan för min kompis dörr försvann fötterna och jag föll som en fura i backen. Desvärre slog jag i bakhuvudet också så nu hoppas jag att jag inte börjar må illa. Än så länge är det bara lite dunkande huvudvärk och av någon konstig anledning värk i käkarna.

Kommentarer
Postat av: Jannike

LIvsfarligt!!! :-( Hoppas verkligen att det gått bra! Slå i bakhuvudet är inte att leka med...



Kramar!!

2009-02-05 @ 15:02:23
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Mia

Aj, aj, aj!!!!! INTE bra! :-(

2009-02-05 @ 15:20:22
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste in och titta till dig...hur går det??

2009-02-05 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0