Utmanad

Jag har fått en utmaning av http://cyberspunken.blogg.se/

Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!
 
Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
* Jobba, som vanligt numera.....
* Köpa ett paket socker åt grannen. Lånade hennes igår
*  Kolla mina lönelistor, har missat att skriva i lite där
* Gosa med barnen nu när jag är hemma några timmar mellan arbetspassen
* Efter jobbet, att sitta och inte göra ett jota!!

Vad gjorde du för 10 år sedan?
* Hyrde ett hus på landet, familjen bestod av en drös katter, okänt antal möss och en häst

Ställen du bott på?
* Många!! Har flyttat 17 gånger tror jag, men det har alltid varit i Småland, förutom en sväng till Gotland.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär
* Vara studerande resten av mitt liv, älskar att plugga
* Skänka en massa pengar till behövande
* Ha hästar, så klart!!
* Absolut byta bil
* Förmodligen köpa sjukt mycket skor....

Jag skulle vilja veta mer om den som känner sig hågad att svara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0