Hump Day



Idag är det onsdag och alltså Hump Day. Efter att ha sett detta uttryck och i 99% av fallen med sexuellt anspelande bilder, kände jag mig nödd och tvungen att kolla vad fasiken det betyder!
Det har egentligen inget med sex att göra! Hump day betyder att vi kommit till mitten av arbetsveckan. Vi passerar toppen (knölen -  the hump) av första halvan genom att måndag och tisdag är avklarad. Nu går det nerför och fredagen är i sikte.
Naturligtvis kan Hump day innebära sex, men det kan tisdagen också göra...  Vill ni läsa mer om denna dag så klicka HÄR.

Kommentarer
Postat av: Mia

Aha! Å jag som trodde att det var andra knölar man skulle komma över...fast jag vet förstås inte vilka, en tolkningsfråga kanske?? L

2008-12-03 @ 16:20:46
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0