Stackars stackars mig!


Igår var jag på kräftskiva och idag mår jag eländigt. Jaha, säger kanske ni och skrattar elakt, hon är bakis!!
Nej, för tänk att hon är inte det! Jag drack en folköl och åt inte ens några kräftor. Jag hoppar över det på kräftskivorna, tycker de ser ut som stora insekter med alla de små benen.
Men idag är jag trött och frusen och har påsar under ögonen i ICA-kassestorlek.
Med tanke på att jag haft ett fästingbett är jag således övertygad om att jag håller på att insjukna i någon allvarlig följdsjukdom och få tillbringa de närmaste veckorna nerbäddadd i ett mörkt och svalt rum.
Eller så håller jag helt enkelt bara på att bli förkyld.....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Usch inte alls skoj att va' förkyld =(

Sån't finns ju inte riktigt tid till !!

Krya på dig nu, kramar =)

2008-08-23 @ 21:27:44
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Mia

Nääää, nu får du väl inte bli sjuk, heller!!!

2008-08-23 @ 21:51:59
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0