Ett visset bär

Klockan är strax efter 06.00 och här sitter jag. Det är inte pga något sjukligt databeroende, även om jag misstänker att jag lider av det ibland.
Yngste sonen tyckte helt enkelt att det var dags att stiga upp. Yngste sonen somnade inte klockan 02.00 inatt. Det gjorde jag.
Han har inte druckit snaps och lite annat på midsommarafton. Det har jag och jag mår inte särskilt bra.
Men det är bara att bita i det sura äpplet och stiga upp. Sambon tog barnen igår morse så jag kan inte ens säga till honom att vackla ur sängen.
Svante Grundberg och hans Nattsuddspolare, som min trötta hjärna glömt namnet på, spelade in en singel för en evighet sedan. Första raden löd så här:
" Så sitter man här som ett visset bär och allting börjar likna misär"
Så känner jag mig.......

Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars, stackars Lotta...;-)

2007-06-23 @ 07:46:42
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: ejmis

Jag vet hur det kan kännas..hoppas sambon vaknar snart så han kan byta av dig...Kram!

2007-06-23 @ 10:27:14
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0