DÖD ÅT ALLA KNOTT!!

Ikväll är det midsommarfeast på barnens förskola. Jag har bakat muffins och packade ner fika till oss alla. När vi kom fram var det tjockt med knott överallt. De kröp in under kepsar och innanför jackor. Eftersom både jag och sonen inte tål de små asen var det bara att gå hem. :-(
Så sambo och barn åkte till  farmor och farfar och jag stannade hemma för att passa på att skura av duschkarbinen. Det är ett riktigt skitjobb, men med hjälp av en diskborste så går det lite lättare.
Så istället för midsommarstång, små grodor och fika i gröngräset så har jag skurat ett badrum....
FÖRBASKADE KNOTT!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Usch för knott, dom tycks frodas i din by. Var & jobbade igår, blev så biten på endast 40 minuter ute i trädgården.

2008-06-17 @ 20:12:54
URL: http://eriiksson87.blogg.se/
Postat av: Mia

Kan säga, att knott är värre än mygg!

2008-06-18 @ 21:21:49
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0