Vabbar idag

Lillebror är förkyld. Han hostar och hostar den lille stackaren. Igår kväll fick han både Ventolin och Mollipect innan han äntligen lyckades somna. På natten blev det en omgång Alvedon. Han hade hög feber och då blir han så orolig att sömn inte är att tänka på. Han snodde runt i vår säng som en ål.
Men efter alvedondosen kröp han ner i sin säng och somnade efter en stund.
Nu ligger han i soffan och tittar på Bompa. Stackars lilleman!
Jag skulle egentligen gått i skolan idag men stannar hemma med barnen. Storebror får vara hemma han också, känns lite dumt att lämna honom när jag ändå är hemma. Imorgon är jag ledig men torsdag är skoldag igen. Men då kanske J är hemma om det skulle behövas.

Kommentarer
Postat av: Misen

Usch, förkylt är aldrig roligt. Hoppas han kryar på sig snart. Jo, det finns ju folk som samlar på smurfar, så de är säkert värda en del (åhå, en skatt).

2008-09-23 @ 09:54:17
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Jannike

Inge´ kul när barnen är förkylda eller har feber... Min minsta har haft såna hemska mardrömmar eller feberhallucinationer sista gångerna hon haft feber... Det har varit otroligt hemskt...



Kram, hoppas han kryar på sig!!

2008-09-23 @ 11:09:30
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Mia

Usch, det är inte alls kul när barnen är sjuka :-(

Men det brukar ju oftast gå över rätt fort, tack o lov, hoppas det gör det nu också!

2008-09-23 @ 16:50:47
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0