Tack Lisen!!!


 

Jag har fått en utmärkelse av  Lisen och jag tackar och bugar! Vilken trevlig fredagsöveraskning!  Jag nominerar i min tur några bloggare som jag tycker förgyller min dag. Och de nominerade är.....
Naturligtvis Lisen som redan efer en kort bekantskap blivit en bloggvän.
Min gamla vän Mia som trots att hon har den dåliga vanan att flytta längre och längre bort alltid känns nära.
Homeostas , när man gjort sitt för nativiteten är det kul att kunna följa någons dagar på upploppet innan förlossningen. Och naturligtvis frossa i bebiskort sen....

Detta var några som förgyller min dag. Men jag är ständigt på jakt efter nya roliga, intressanta och annorlunda bloggar. Kopiera gärna bilden och utse egna förgyllande bloggar!!!

Kommentarer
Postat av: Misen

Åh tack, vad gullig du är! Det förgyllde min fredag. Kram!

2008-09-12 @ 14:17:29
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Mia

Å vad du är snäll o go', men det visste jag ju innan att du var/är!

Du förgyller ju mina dagar också, så den utmärkelsen hänger jag med på! L



Så till nåt helt annat:

Tror du målarfan har varit här idag och gjort färdigt!!??? Jag är arg som ett bi!

2008-09-12 @ 19:41:02
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0