Nu har jag kollat på...

 min favoritkock per Morberg. Han är Melkers raka motsats och en tv-kock helt i min stil. Förutom att han är en jäkel på att laga mat är hans kommentarer vid spisen helt sanslösa. Herr Morberg är en man som säger vad som faller honom in...
Ikväll lagade han isterband och stuvad potatis. Mums... Som sann smålänning är det en favoriträtt.
En annan stoooor fördel med att titta på Per när han lagar mat är att han inte säger "härlig" i var och varannan mening. Ett adjektiv som de flesta tv-kockar annars är helt upphakade på...

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ha ha... och jag kan inte med honom alls... Tänk vad smaken är olika;-) å tur är väl det!!



kram!!

2008-10-16 @ 23:17:30
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Jannike

Oj... mitt inlägg försvann visst - ha ha...jag tycker han är bedrövlig;-) men visst är det tur att smaken är olika...



Kramis!!

2008-10-16 @ 23:42:51
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0