Med ett snurrigt huvud i skolan

Med snurrigt huvud begav jag mig till skolan idag. Organisation och Ledarskap stod på schemat. Låter hysteriskt roligt va? Med hjälp av Alvedon klarade jag mig hyfsat bra. Sista timmen var det....just det, GRUPPARBETE! Det var tid satt till arbetet sista timmen idag och förmiddagen i morgon. Så om vi blev färdiga idag så skulle morgondagen vara ledig. Snacka om att vi blev sporrade!
Vi skulle göra en broschyr om hur handledare ska jobba med praktikanter. Antingen hade vi ett otroligt flyt eller så har vi missat något, men vi blev färdiga innan lektionen var slut idag. Så i morgon kan jag vara hemma!!
Skönt! Dels pga förkylningen dels för att jag får lite extra tid att göra inlämningsuppgifterna.
Jag tänker nämligen lämna barnen på dagis ändå. Hemsk jag är va?

Kommentarer
Postat av: soffie

hoppas det går bra med uppgiften å förkylningen släpper.

2008-10-02 @ 19:27:58
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mia

Näää, varför är du hemsk? Du jobbar ju hemma!

Senast jag jobbade hemma så tog det mig 6 timmar att bli klar, effektiv arbetstid, så det satte jag upp på timrapporten! (Med chefens godkännande) Tänker inte jobba mer gratis än jag gjort förutL

2008-10-02 @ 19:29:08
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Jannike

Nä, du är INTE hemsk - i såna fall skulle jag vara HEMSK flera dar varje vecka!!



Kramisar!!

2008-10-02 @ 21:30:33
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0