Älgjaktsförberedelse

I köket har vi en kyl/frys och i tvättstugan står en frys. Den i tvättstugan var i stort behov av avfrostning, isen växer i samma takt som den smälter i Antarktis. Så idag har jag lånat en kylväska av min kompis A och plockat ihop mina för att flytta ut allting. Det blev en hel del och en hel del som jag inte visste att jag hade.
Det är ännu en fördel med att frosta av, man får veta vad som döljer sig längst in.
På måndag drar älgjakten igång och har vi tur så blir det en och annan stek som hamnar i frysen!

Kommentarer
Postat av: Bea

Tur att min frys är på väg att paja, hade aldrig orkat frosta av det eländet. Sist jag frostade av något, så pös det ut hur mycket freon som helst, mamma blev arg & fick köpa ny frys.





Har du ett par sådana så mottagar jag mer än gärna dem.

2008-10-12 @ 15:18:18
URL: http://eriiksson87.blogg.se/
Postat av: Jannike

Hoppas det blir mycke´ kött!!!



Kram!

2008-10-12 @ 19:00:42
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0