Vad behöver en kvinna göra för att få hem en brandman?

I en kommun i länet har plusjobbare haft "fixarjobb" hos äldre. De har bytt glödlampor, hjälpt till med gardiner osv. När nu plusjobben försvinner så försvinner även fixarna. Men kommunen har gillat deras arbeten, genom att hjälpa till så har antalet fallolycker minskat och det är ju bra för alla.Så istället för plusjobbarna ska nu istället brandmännnen hjälpa till med diverse småarbeten istället. när de inte är på utryckning naturligtvis...
Nu undrar jag.
Hur ska jag göra för att en brandman ska komma hem till mig och skruva lite glödlampor samtidigt som han  flexar lite med bicepsen? Det sägs ju att vi kvinnor alltid ljuger om vår ålder, det kanske vore något. Men istället för att dra av några år ska jag lägga till en 20-25, så får jag kanske ett besök av nedanstående godingar!




Kommentarer
Postat av: Mia

Men Lotta, då!! Vad ÄR det du skriver?? Har J sett det där?? ;-))

2008-05-16 @ 12:38:37
URL: http://www.matmia.blogg-se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0