Som att välja mellan pest och kolera...

Har ett dilemma... Jag är förkyld, har gräsligt ont i halsen och säkert ett kilo slem och äckligheter i luftrören. Nu till dilemmat.
Jag behöver hosta för att bli av med vidrigheterna i luftrören, men det onda i halsen gör att jag inte riktigt är så sugen på att just hosta. Så nu är frågan, ska jag strunta i mina luftrör och skona halsen eller ska jag rensa upp i rören och svimma av halsont?

Jag har försökt med en kompromiss, att bara småhosta lite. Men det gör ont då också och dessutom hjälper det inte ett skit....


Kommentarer
Postat av: ejmis

Precis så där var det för mig när jag var sjuk senast...går inte att välja bara att försöka uthärda!!
Krya på dig!

2008-05-11 @ 12:09:02
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Mia

Oj....gör som Ejmis säger, bara härda ut! :/
Vet du, att det är lättare och går fortare att ta sig till Umeå än till Söderhamn för dig! :-)

2008-05-11 @ 21:21:44
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Mia igen

Lotta! Jag har ett helt månadsschema att följa L

Näää, riktigt så illa är det inte, men nog finns det en lista, som ska revideras idag för jag kan snart inte läsa vad det står på den... ;-)

2008-05-13 @ 08:24:25
Postat av: Mia igen

Härligt att det funkar!

Måste ner på jobbet en sväng suckar Var tvungen att skriva ut ett worddokument på uppsägningen och få det påskrivet, skit...

2008-05-13 @ 09:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0