Dessa jäkla tuttar!

Jag var med familjen i Växjö idag för lite shopping i regnet. Äldste sonen blev ekiperad med tre par skor och två par byxor. Sen var det min tur, jag skulle införskaffa något omöjligt. Nämligen en BH! Jag hatar det!! Storleken 80DD finns knappt att hitta, om man inte söker i en specialbutik och är beredd att betala en förmögenhet.
Hittade en BH i rätt storlek till slut, men då var det en modell som ändå inte passade. Böjde jag mig fram ramlade tuttarna ut. Letar jag på de större storlekarna t.ex. Generous så börjar de på 85 och då är det lik förbaskat kört. Så det slutade som det brukar. Jag var sur och ilsk och utan BH. Men nu har jag beställt en katalog från www.missmary.se .  Camilla Thulin designar underkläder där och det är ju en kvinna med former så har jag tur så kanske jag snart har en BH som täcker hela brösten.
Annars får jag satsa på nedanstående variant.....

image126

Kommentarer
Postat av: Kickan

Hejsan !
Kikade runt lite på olika bloggar och hamnade här och läste ditt inlägg om tuttar *ler* och jag har varit i samma sits som du fast för mer än 10 år sedan och DÅ fanns där bara tantbhåar och endast i vitt-svart och hudfärgat. Jag hade 85DD och fan va svårt det var att hitta nåt snyggt att ha under. 23 år gammal ville man ju ha matchande underkläder och va lite sexig *skrattar* men det var totallt hopplöst.
Jag gjorde en bröstförminskning då för 10 år sedan pga värk i axlar/nacke. Men såg senast idag på Lindex att där finns hyfsat snygga matchande underkläder i dessa stl. Fast miss mary har bra kvalitet.
Oj detta blev ett långt inlägg *rodnar* men jag vet vilken sits du är i.
Ha det bra!

2008-05-02 @ 19:17:39
Postat av: ejmis

Miss Mary har mycket fint, hoppas du hittar något som passar.

2008-05-02 @ 22:56:49
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Matmia

Hahaha!!! Ja, dom är ju inte små, tuttarna dina!
Den där varianten är väl hyfsad om man inte har en tröja över, undrar hur det ser ut då????
Nåja, du hittar säkert nåt, håller tummarna! *L*

2008-05-03 @ 16:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0