Beordrad till läkare

Min förkylning vägrar ge sig. Jag hostar, är trött och allmänt eländig. Sambon har beodrat mig till läkare, så i morgon blir det att sätta sig på den öppna mottagningen. Passar bra eftersom vi inte börjar förrän klockan 12.
Jag gillar det här med öppen mottagning. Den öppnar klockan halv 10, då tar man en kölapp och sätter sig. Har barnen varit sjuka så brukar jag ringa innan och så brukar de få gå före. Vill man ha en tid så kan man ringa, eftermiddagarna är bara bokade tider.
Så istället för att sitta hemma och plugga får det bli läkarbesök och undersökning så jag får veta om det kanske blivit en lunginflammation av förkylningen. Diagnosen meddelas imorgon eftermiddag...


Kommentarer
Postat av: ejmis

Det är många som varit förkylda länge...min senaste förkylning höll i sig i över 3 veckor men nu är jag pigg igen.

Krya på dig!!

2008-05-18 @ 18:03:24
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas du får nåt som lindrar nu, så det går över nån gång!

2008-05-18 @ 21:10:31
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0