Skillnad mellan Körberg och Green?

Tommy Körberg har återigen hamnat i blåsväder pga av sin frispråkighet. Denna gången då han under en spelning bl.a. kallade kristna för idioter och han har nu blivit stämd av en person i publiken. Men vad är det för skillnad på hans uttalande och Åke Greens att homosexuella är en cancersvulst?
Kan inte tänka mig att han anses skyldig för hets, i så fall skulle detsamma gälla ovan nämnde pastor. Att tala inför en församling eller inför en publik är väl sak samma... 


Kommentarer
Postat av: ejmis

Absolut samma tycker jag...men det är väl "skillnad på olika"... =/

2008-03-25 @ 15:30:53
Postat av: Mia

Precis vad jag skulle skriva, det är skillnad på olika! :-)

2008-03-25 @ 18:07:41
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Bea

Alltid så är det skillnad,somliga har rätt att haspla ur sig vad som helst, medans andra åker dit så det visslar om det.

2008-03-26 @ 08:37:26
URL: http://Eriiksson87.blogg.se
Postat av: Anna

Hej

Jag vill egentligen inte kommentera detta inlägg utan jag har en en förfrågan ang den fina bild du tog på Borås djurpark.
Jag tänkte att jag kanske har större shans att få ett svar om jag skriver det på det senaste inlägget.
Min fråga är då om det är okej att jag använder bilden i ett anslag om en utflykt till Borås djurpark som vi ska göra med barnen på jobbet.

Är tacksam för svar

Med vänlig hälsning


Anna

2008-03-26 @ 18:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0