Kalasmat

image105

Idag har vi haft sista kalaset för den nyblivne fyra-åringen. Firade ihop med syrran, hennes flicka är bara ett par veckor yngre så vi slår ihop våra kalas. I år var vi här så jag stod för maten och hon för tårtan.
Jag bjöd på smörgåsbord innehållande: sill, ägg, lax, köttbullar, prinskorv, jansson, grönsakspaj samt bröd och kex.
Jag är mätt på gränsen till illamående! Egentligen skulle jag behöva gå ut och gå en runda men orkar inte resa mig från soffan. Så det får bli den nya serien "Häxdansen" istället för promenad.

Kommentarer
Postat av: Mia

Men Häxdans är väl motion?? ;-) Äsch Lotta, det kommer andra dagar när det känns bättre att gå på promenad!

2008-03-25 @ 04:47:56
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0