Jamen, ska det behöva vara så jäkla svårt...

Hur svårt kan det va`, och då menar jag inte schlagerlåten... Jag behöver röra på mig, men min hjärna har svårt att vidarebefodra den informationen till kroppen.  En promenad till exempel, en vanlig, sketen, enkel promenad. Men, nähä inte en antydan till promenad. Istället hittar jag på en massa "ska bara" som är absolut nödvändiga att göra innan och sen blir det försent.
Vad behövs för att jag ska komma igång? Att det står någon över mig med en piska eller? Ska jag kanske börja piska mig själv som straff?


Kommentarer
Postat av: Bea

Du får be dina barn springa bakom dig med en hästpiska ;) Näe, men börja på hälsobanken. Det är ju i alla fall någon form utav motion. Du kan säkert övertala Lisa att hänga på!

2008-03-25 @ 20:12:35
URL: http://Eriiksson87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0